Labels


Adobe Illustrator Çalışmalarım

Photoshoptan sonra tasarım adına özgün şeyler çıkartabilmek adına Adobe Illustrator öğrenmeye başladım. şimdilik çok acemi olduğum için size anlatım yapamayacağım sadece yaptığım deneme çalışmalarımı paylaşmak istedim. İşte ilk çalışmalarımdan biri:) Yorumlarınızı bekliyorum
.
bir çalışmam daha:)


bu çalışmam da illustratordeki çizimi photoshopa aldım ve blending options daki ayarlardan glow efektleri verdim. bence illustrator ve photoshop birleşince süper sonuçlar çıkıyor ortaya.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Sayın designer:
İlk önce şu potoshopu ogrenseydık de
sonra ıllustrator'e gecseydık olmazmıydı?
Kafamız karısıyo
İlk olarak photoshop ögrenmek ıstıyoruz
pls...

d.Designer dedi ki...

illustrator derslerimiz yok şuan zaten enwer sadece benim çalışmalarımı paylaştığım bi kısım olarak açtım illustrator bölümünü. photoshop derlerim devam edecek takip edin:)

Yorum Gönder